Шкільний бібліотекар

сайт міського методичного об'єднання шкільних бібліотекарів відділу освіти Лозівської міської ради Харківської області

Всеукраїнський конкурс "Шкільна бібліотека- 2017"

Документи, що регламентують організацію конкурсу:

1. Наказ МОНМСУ, МКУ від 25.01.2012 №61/58 " Про затвердження положення про Всеукраїнський конкурс "Шкільна бібліотека"

2. Положення про Всеукраїнський конкурс "Шкільна бібліотека"

3. Анкета учасника

4. Паспорт бібліотеки

5. Наказ МОНУ від 08.04.2013 №417 "Про проведення Всеукраїнського конкурсу "Шкільна бібліотека" У 2013/2014 навчальному році" (Наказ МОНУ від 11.03.2016 №247)

6. Перелік номінацій Всеукраїнського конкурсу "Шкільна бібліотека" та критерії оцінювання, за якими визначаються переможці та лауреати Всеукраїнського конкурсу "Шкільна бібліотека" у відповідних номінаціях (Наказ МОНУ від 23.05.2016)

На сайті "Шкільна бібліотека. Всеукраїнський конкурс" ви маєте можливість познайомитися із зазначенними документами а також із работами переможців попередніх років (сайт)

Номінації конкурсу "Шкільна бібліотека - 2017"

Номінація "Шкільна бібліотека: інноваційні проекти"

Категорії керівники загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів
 Напрямок роботи управлінські проекти з модернізації бібліотеки, перетворення її на сучасний бібліотечно-інформаційний, культурно просвітницький центр навчального закладу 
Форма роботи проект
Зміст роботи актуальна мета, завдання, етапи та шляхи реалізації, стратегічні документи (концепція/ програма), опис теоретичного і практичного значення з вихідними, проміжними та кінцевими результатами втілення задуму, моделювання та планування діяльності з розвитку бібліотеки та створення її позитивного іміджу
Критерії оцінювання

сучасність та значущість проекту;

раціональність та продуктивність реалізації проекту;

системність та чіткість визначення цілей і завдань, які взаємопов'язані між собою і взаємоузгоджені із наявним обсягом ресурсного потенціалу;

накопичення в документації ідей та пропозицій, що сукупно сприяють запровадженню системної реалізації проекту;

проведення аналізу реального стану та формування візії бібліотеки;

наявність процесу моніторингу (спостереження за станом і змінами зовнішнього середовища);

врахування думки педагогічного колективу, батьків, учнів;

залучення педагогічного колективу, батьків, учнів, громадськості до спільної діяльності в розвитку бібліотеки та створенні її позитивного іміджу, наявність практичних результатів;

створення умов для організації сучасного бібліотечно-інформаційного центру;

забезпечення заходів щодо поповнення фондів бібліотеки

 Номінація «Бібліотека – виховний простір навчального закладу»

Категорії  учасників бібліотекарі загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів
 Форма роботи  портфоліо
Зміст роботи

застосування загальнопедагогічних принципів і підходів до виховання зростаючої особистості;

застосування сучасних форм, методів і засобів бібліотечної роботи, спрямованих на виховання зростаючої особистості;

взаємодія між учасниками навчально-виховного процесу, публічними бібліотеками і бібліотеками навчальних закладів, громадськістю;

створення інформаційно-методичного забезпечення для здійснення національно-патріотичного виховання дітей і молоді;

організація, проведення заходів з відродження культурних і культурно-історичних традицій (відродження народних звичаїв, обрядів нашого народу та ознайомлення з святами інших країн); виховання любові до рідного краю, своєї Батьківщини;

організація та ведення постійно діючих рубрик, що популяризують літературу про українську історію, боротьбу українського народу за незалежність, мову і культуру;

організація роботи бібліотеки як осередку становлення громадянина-патріота України, використання творчого підходу;

досвід роботи з національно-патріотичного виховання, поширення власного досвіду роботи, практична значущість авторських матеріалів для навчально-виховного процесу;

впровадження кращого досвіду роботи діяльності бібліотек, бібліотекарів
Критерії оцінювання

застосування загальнопедагогічних принципів і підходів до виховання зростаючої особистості;

застосування сучасних форм, методів і засобів бібліотечної роботи, спрямованих на виховання зростаючої особистості;

взаємодія між учасниками навчально-виховного процесу, публічними бібліотеками і бібліотеками навчальних закладів, громадськістю;

створення інформаційно-методичного забезпечення для здійснення національно-патріотичного виховання дітей і молоді;

організація, проведення заходів з відродження культурних і культурно-історичних традицій (відродження народних звичаїв, обрядів нашого народу та ознайомлення з святами інших країн); виховання любові до рідного краю, своєї Батьківщини;

організація та ведення постійно діючих рубрик, що популяризують літературу про українську історію, боротьбу українського народу за незалежність, мову і культуру;

організація роботи бібліотеки як осередку становлення громадянина-патріота України, використання творчого підходу;

досвід роботи з національно-патріотичного виховання, поширення власного досвіду роботи, практична значущість авторських матеріалів для навчально-виховного процесу;

впровадження кращого досвіду роботи діяльності бібліотек, бібліотекарів
Download
2011 "Дослідницька діяльність учнів у шкільній бібліотеці" (Бондаренко Т.А.)
конкурсна робота.doc
Microsoft Word Document 6.4 MB